خانه » ادوبی فلش » ادوبی فلش با نام و امکانات جدید!

ادوبی فلش با نام و امکانات جدید!

ادوبی فلش با نام و امکانات جدید!

با نزدیک شدن به سال نوی میلادی کم کم خبرهای نسخه های جدید برنامه ها منتشر می شود، خبر مهمی که باعث شد این مطلب را آماده کنم، تغییر نام نرم افزار ادوبی فلش ( Adobe Flash CC ) به ادوبی انیمیت ( Adobe Animate CC ) هست.

adobe-animate-cc-2-iflashlord

 

البته این فقط یک تغییر نام ساده نیست امکانات جذاب زیادی به فلش اضافه شده است و در این نسخه فلش ابزاری حرفه ای تر برای تولید HTML5 در کنار همان روند قبلی و فرمت اصلی SWF هست. در نسخه های قبلتر هم فلش خصوصیت های خوبی برای HTML5 و WebGL به فلش اضافه کرده بود. در این نسخه گویا این بخش ها به کمال خود رسیده است و امکانات و دسترسی های مناسب تر و راحت تری ایجاد شده است. فلش همچنان فرمت محبوب SWF و تکنولوژی AIR را پشتبانی می کند و در کنار آن از HTML5 Canvas و WebGL و ۴K Video هم پشتیبانی می کند و این مورد می تواند نقطه قوتی برای نسخه جدید فلش باشد.

adobe-animate-cc-4-iflashlord

در نسخه جدید Adobe Animate CC در بخش طراحی در فلش تغییراتی اعمال شده است که به صورت خلاصه در بخش پایین توضیحی از قرار داده شده است:

 

مدیریت بهتر بر طراحی در محیط برنامه

  • براش های Vector – ویرایش بهتر خطوط و طرح ها بعد از طراحی ,  تغییر سایز طرح ها برای رزولوشن های مختلف بدون کاهش کیفیت. همچین امکان ایجاد براش های شخصی سازی شده و نیز وارد کردن براش از برنامه Adobe Capture CC در چند مرحله ساده.
  •  قابلیت چرخش ۳۶۰درجه مربوطه به canvas – چرخش ۳۶۰درجه canvas روی هر محور چرخش و موقعیت مانند حالت طراحی با خصوصیات عالی خطوط و زاویه ها. شما حتی می توانید از این خصوصیت توسط Wacom Cintiq نیز بهره ببرید.
  • بهبود ابزار pencils و brushes – طراحی نرم تر، ویرایش و تنظیم خطوط سریع تر در حالت نمایش زنده در زمان ویرایش و طراحی.
  • سینک صدا – کنترل صدای های لوپ به صورت مستقیم روی تایم لاین، بدون نیاز به کد.
  • تغییر رنگ سریع تر – تگ های رنگی امکان تغییر رنگ یک تگ و اعمال آن روی همه پروژه را فراهم می کنند.
  • پوست پیازی (onion skinning)  رنگی –  امکان اعمال پوست پیازی هایی که برای انیمیت استفاده می شود با رنگ ها و شفافیت های مختلف برای تمایز بهتر در برسی فریم های انیمیشن.

همگام سازی با CreativeSync

  • Adobe Stock – نمایش میلیون ها تصاویر ، طرح های گرافیکی و وکتورها به صورت مستقیم توسط برنامه. شما می توانید با افزودن انیمشن به به محتوای های ثابت به آنها زندگی ببخشید.
  •  کتابخانه Creative Cloud – دسترسی به رنگ ها، گرافیک های وکتور، و براش ها به صورت مستقیم بر اساس پروژه خودتان.

خروجی ها

  • پشتیبانی مالتی پلتفرم : HTML5 Canvas, WebGL, Flash (SWF), AIR, Video و پلتفرم های شخصی سازی شده (مانند SVG) توسط اکستنشن ها مربوطه به آنها.
  • خروجی ویدئویی ۴Kپلاس – خروجی ویدئو با رزولوشن شخصی سازی شده برای نمایشگرها با آخرین تکنولوژی Ultra HD و Hi-DPI
  • خروجی رزولوشن شخصی سازی شده –  باز نشانی و آماده کرده محتوای قدیمی برای رزولوشن های شخصی سازی شده به طور مثال نمایشگرهای Ultra HD و Hi-DPI
  • پشتیبانی فرمت فایل OAM – خروجی پروژه به عنوان یک فایل .OAM  برای وارد کردن راحت در برنامه های ،Adobe Muse InDesign ، DPS و Dreamweaver.

adobe-animate-cc-3-iflashlord

برای این که بیشتر با محیط برنامه آشنا شوید می توانید ویدئویی که ادوبی در این رابطه منتشر کرده است را مشاهده کنید:

 

Print Friendly
تگ ها :
پیوند مطلب قبلی
پیوند مطلب بعدی

درباره بهروز پولادرگ

متولد : ۵ مرداد سال ۱۳۶۷ ، حرفه : ادوبی فلش ، برنامه نویسی و طراحی وب ، طراحی گرافیک ، مالتی مدیا ، نرم افزار های تحت وب

52 نظر

  1. با سلام
    ممنون از اطلاع رسانی بسیار خوب شما در باره نسخه جدید فلش،از طریق ایمیل.
    خیلی لطف کردید به همگی

  2. سلام استاد
    آیا تو این نسخه مشکل فارسی حل شده یا مثل ورژن cc متن tlf حذف شده؟
    ممنون

  3. واقعا عالیه
    سایت شما رو که پیدا کردم خیلی خوشحال هستم چون که الانه درسی به نام فلش دارم که خیلی کمکم میکنه سایتتون
    قبلاً سر زده بودم و خهیلی دنبالشش میگشم برای همین دوباره پیداتون کردم
    از همگی میخوام که از سایت دیدن کنند

  4. سلام استاد یه فایل ane هست که وقتی واردش میکنم و میخوام تستش کنمم با این ارور روبه رو میشم.

    Test Movie terminated.
    The content cannot be loaded because there was a problem loading an extension: Error: Extension namespace is invalid for C:\Users\PRINCE\AppData\Local\Temp\Tmp_ANE_File_Unzipped_Packages\gps.ane

    جایی خوندم به ورژن ایر برمیگرده اما ایرم ورژن ۱۳ با تغییرش مشکلم حل نشد

    ane اینجا گرفتم جایه معتبریه gps.ane

    http://myappsnippet.com

    متشکر استاد

    • سلام و عرض ادب

      احتمالا در بخش تنظیمات manifest مشکلی وجود دارد و آن را درست انجام نداده اید. این مورد را برسی کنید.

      برای برسی بیشتر مشکل می بایست نمونه را به همراه بخشی از فایل فلش که از اکستنشن استفاده کرده اید را برای بنده ارسال کنید، برای این کار می توانید از فرم های موجود در بخش ارتباط استفاده کنید

      در مورد سایت هم بله سایت معتبری می باشد و توسط ادوبی هم تایید شده است.

      موفق و پیروز باشید

  5. سلام
    یه سوال داشتم از خدمتتون
    میشه رابط کاربری رو با فلش و پایه و اصل کار ها رو با جاوا ساخت؟
    چون فلش توی ظاهر خوب عمل میکنه و جاوا برای اینکه کار استاندارد تره

    ارادت.یاعلی

    • سلام
      امکان آن وجود دارد، ولی ارتباط ها خیلی مناسب نیست، البته اگر جاوااسکریپت مورد نظر شما باشد می توان ارتباط خوبی ایجاد کرد ولی با جاوا خیلی امکان ارتباطی مناسبی در نظر گرفته نشده است ولی در کل با استفاده از query string و fscommand کارهایی می شود انجام داد ولی خیلی معمول نیست این روش و پیشنهاد نمی شود.
      نرم افزاهایی مثل MDM Zinc و mProjector امکان تعامل برای ساخت نرم افزاها و مالتی مدیا را با فلش برای شما ایجاد می کنند.
      موفق و پیروز باشید

  6. سلام تو این نسخه ی جدید فلش مشکل tlf حل شده؟ چون تو فلش cc حذف شده بود

  7. سلام
    یه سوالی از انجمن فلش پرسیدم کسی جوابمو نداد. میشه لطف کنید پاسخ دهید.

    من در یک صفحه در فریم اول یه اینپورت قرار دادم به اسم aaa و در قسمت پایین چهار اینپور .حالا می خوام اگه کاربر این چهار اینپورت را درست نوشت در اینپورت aaa دو امتیاز داده بشه و به فریم بعد بره و اگه غلط جواب داد یه امتیاز کم کنه و در فریم بعد هم به همین ترتیب تا شش فریم و اگر به فریم شش رسید همه را درست جواب داد یه پیام داده بشه با امتیاز کل.

    مرسی

    • سلام

      این مورد خیلی پیچیده نیست ، باید از چند تا شرط در هر مرحله هر سوال استفاده کنی، و یک متغییر برای امتباز تعریف کنی
      حال با این کار در صورتی که توسط if چک کردید و سوال را درست جواب داده بود مثلا emtiaz++ را به اضافه یک کنید
      در فریم آخر هم باید امتیاز را چک کنید ببینید که چند است و نسبت به آن توسط شرط یا switch پیغام ها یا کارهای مورد نظر را انجام دهید

      در کل کار سختی نیست، اگر در بخش خاصی مشکل دارید بفرمایید تا بیشتر توضیح دهم

      موفق و پیروز باشید

  8. سلام
    یه سوال دارم اگر راهنمایی کنید ممنون میشم:
    یه فایل swf دارم که در فلش cs6 ساخته شده
    این فایل رو در یک برنامه سوییش ایمپورت کردم اما اجرا نمیشه
    باید چکار کنم؟

    • سلام
      طبیعی هست وقتی که یک فایل swf را در برنامه swish وارد کنید تنها بخش های کمی از آن و احتمالی بخشی از طرحهای گرافیکی در آن برنامه وارد می شود، اگر با استاندارد های جدید فشرده سازی در فلش باشد که هیچ چیز وارد نمی شود.

      شما می بایست برعکس کار را انجام دهید، اگر می خواید طرح یا افکتی از برنامه swish را در پروژه استفاده کنید آن بخش را به صورت فلش ایجاد کنید و در برنامه فلش وارد کنید
      برای وارد کردن دو راه دارید
      ۱ – حالت import فلش که در این مورد هم فقط موارد گرافیکی با احتمال خطا وارد می شود
      ۲ – فایل تولید شده از swish که Swf هست را توسط نرم افزاز swf decompiler به fla تبدیل کنید و در برنامه فلش باز کنید

      در کل ورود از فلش به swish امکان پذیر نیست و این برنامه تا جایی که اطلاع دارم نسخه جدید ندارد و با برنامه های ادوبی همخوانی مناسب ندارد

      موفق و پیروز باشید

  9. سلام
    یه سوال دیگه هم دارم

    داخل کتابخانه فلش یه صوت اینپورت کردم حلا می خوام برای دکمه پخش و متوقف و قطع کد بنویسم .فبلا نوشتم ولی الان هر کار می کنم جواب نمیده .میشه لطف کنی کد این سه دکمه صدا را برام ارسال کنی
    ممنون

  10. آیا پیش بینی می کنید ادوبی فلش با خروجی html5 به وب بازگردد؟
    یعنی میشه یک سایت یا cms با Adobe Animate CC نوشت که نیاز به هیچ نرافزاری برای کلاینت نباشد؟

    • سلام و عرض ادب
      در کل هدف ادوبی برای این تمرکز بر روی HTML5 با حالت های مختلف همین هست، علاوه بر کارهای گرافیکی قطعا این امکان وجود که کارهای پویا، بازی ها و برنامه ها و… نیز در این بستر تولید و توسعه داده شود
      دسترسی ها و خصوصیاتی که فعلا تعریف شده برای موردی که در نظر شما هست مشکلی ندارد، هر چند برای آماده سازی یک CMS کامل به زمان و تخصص بیشتری نیاز هست
      طبیغتا استفاده از HTML5 تنها نیاز به داشتن مروگری با پشتیبانی تکنولوژی html5 هست که الان اکثر مرورگرها این خصوصیت را دارند، فلش برای کارایی بیشتر و بهتر حتی WebGL را نیز پشتیبانی می کند که خود امکان بسیار خوبی هست

      در ضمن توجه داشته باشید الان برای تولید یک محتوای HTML5 در بستری گرافیکی مثل ادوبی فلش(ادوبی انیمیت) کاری به مراتب سریع تر، راحت تر ، و استاندارد تر از روش های موجود معمول هست که این مورد می تواند نقطه قوتی بر این موضوع باشد.

      موفق و پیروز باشید

  11. سلام استاد عزیز
    من تو برنامه ای که با فلش میسازم چندین Scene ایجاد کردم. میخوام تو Scene 1 یک موزیک برای پس زمینه بذارم که وقتی موزیک شروع به پخش شدن شد اتوماتیک از Scene 1 به Scene 2 منتقل بشه. کدش رو نمیدونم. در ضمن میخوام موزیک بصورت Loop اجرا بشه. در واقع Scene 1 فقط مربوط به پخش موزیک هستش.

    فقط میخوام بطور اتوماتیک از scene 1 به scene 2 منتقل بشه.

    خواهش میکنم راهنمایی کنید. ممنون.

    • سلام و عرض ادب

      وقتی شما در scene یک صدایی را مثلا در تایم لاین قرار دهید و تکرار را برای آن فعال کنید، عملا باید در سین های بعدی هم پخش شود؛ مثلا بعد از انتخاب فریمی که صدا در آن قرار دادید ، حالت را روی Start و تکرار را روی Loop قرار دهید و تکرار در همه سین ها انجام خواهد شد، مگر این که حالت stream را انتخاب کرده باشید

      در واقع سین ها به صورت خودکار در زمان کامپایل به هم وصل می شوند، همه فریم ها پشت سر هم قرار می گیرند
      و عملا باید عملکرد هایی اینگونه تکرار شود؛

      توسط اکشن هم می توانید این کار را به راحتی انجام دهید، برای اطلاعات بیشتر در بخش مقالات مطالب مربوطه کار با صدا ها را دنبال نمایید.

      موفق و پیروز باشید

  12. سلام استاد تو برنامه ام میخوام چندتا tlftext قرار بدم که کاربر بتونه داخلشون تایپ کنه و از طرفی میخوام با این کد drag and drop انجام بده:
    this.addEventListener.(MouseEvent.MOUSE_DOWN,drag);
    function drag(e:MouseEvent): void {
    e.target.startDrag();
    و………
    اما مشکلی که هست اینه امکان درگ کردن tlf ها وجود نداره
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  13. سلام استاد
    من تو کار کردن با فایل های pdf در فلش یه مشکل اساسی دارم که هرکار میکنم نمیتونم چطوری حلش کنم. اطفا اگه امکان داره ایمیلتون رو بگید برنامه رو براتون ایمیل کنم تو حل مشکل کمکم کنید. واقعا داره اذیتم میکنه.
    سپاس از شما

  14. سلام
    دو سوال از محضر شما استاد داشتم
    ۱)وقتی خروجی HTML5 میگیرم صفحه ی کاملا سفید به من میده .و تصاویر و انیمیشن ها نیست. از طرفی روی یکی از کامپیوتر های دوستم که فایرفاکس دارد آفلاین اجرا میشه ولی روی فایر فاکس من نه .چه فایلی کم دارم؟ یا کلا چطوری HTML5 رو آفلاین ببینم.
    ۲) خروجی webGL ظاهرا دیباگ گیر ندارد . درسته ؟ ما میتونیم با HTML5 بنویسیم بعد کپی کنیم تو پروژه ی webGL و از خروجی شتابدهندهی اون استفاده کنیم؟

    • سلام و عرض ادب

      ۱ – این مورد به دلیل مشکلات فیلترینگ می باشد در واقع به صورت پیش فرض فایل های کلاس های جاوا اسکریپت از آدرس روی وب استفاده می شود که اگر آنلاین نباشید (بدون محدودیت) و یا آفلاین باشید به درستی نمی توانید نتیجه را ببنید زیرا کلاس اصلی که از متد های آن استفاده می شود بارگزاری نشده است.

      راه حل این هست که از بخش Publish setting تب مربوطه به JavaScript/HTML را انتخاب کنید و در این بخش تب Advanced را انتخاب کنید و تیک Hosted Library را بردارید. و تنظیمات را ثبت کنید. با این کار خروجی کلاس ها در پوشه های تعیین شده قرار می گیرد و در حالت آفلاین نیز مشکلی نخواهید داشت

      ۲ – بله مشکلی با این کار ندارید، البته توجه داشته باشید که webGL پیشنیاز پشتیبانی توسط سیستم کاربر را دارد و خروجی HTML5 عمومی تر هست و در اکثر مرورگرهای به روز اجرا می شود

      موفق و پیروز باشید

  15. ممنون از شما استاد

    مورد اول حل شد .سپاس
    اما مورد دوم پس از پالبیش دوباره مشکل نمایش رو داره یعنی WebGL رو نمیتونم ببینم . آیا برای این هم راهی هست ؟

    • سلام و عرض ادب
      بسیار خوب.

      باید بررسی کنید که آیا پیش نیاز نمایش آن روی سیستم شما می باشد یا خیر، به این آدرس مراجعه کنید http://get.webgl.org
      اگر همه چیز اوکی باشد شما یک مکعب در حال چرخش را باید در این آدرس ببینید
      اگر این مورد را مشاهده نمی کنید پیش نیاز لازم برای مشاهده WebGL را ندارد و توسط لینک ها همین صفحه برای رفع مشکل راهنمایی می شوید

      موفق و پیروز باشید

      • استاد مکعب رو میبینم و میگه مرورگر شما اونو ساپورت میده اما همچنان خروجی WebGL از فلش نمایش داده نمیشه.

        • سلام و عرض ادب

          احتمالا مشکل از جایی دیگر هست، برای تست می توانید یک پروژه جدید از نوع WebGL ایجاد کنید فقط یک طرح ساده یک شی در صفحه ایجاد کنید و تست کنید
          احتمال دارد مشکل از جایی در پروژه شما باشد
          در ضمن سعی کنید از آخرین ورژن ادوبی انیمیت استفاده کنید

          موفق و پیروز باشید

  16. سلام استاد پولادرگ

    سه سوال خدمتتون داشتم . آیا جاوا اسکریپت فلش با جاوا اسکریپت عادی فرق دارد ؟ اگر بله آیا کتابی هست معرفی کنید ؟ با انگلیسی مشکلی ندارم .

    سوال دوم : با توجه به تحریم های مرور گرها برای SWF آیا شما همچنان کار با اکشن اسکریپت رو پیشنهاد می کنید یا کلا کوچ کردن به HTML5 و JavaScript ؟
    هدف من ساخت اینتراکتیو و بازی برای وب و دسکتاپ و موبایل ها است .

    سوال سوم : آیا مبدل قوی برای تبدیل اکشن اسکریپت به جاوا اسکریپت وجود دارد یا خیر؟

    پیشاپیش سپاسگذارم

    • سلام و عرض ادب

      در مورد سوال اول، خیر فرقی ندارد فقط روش استفاده از آنها باید طبق الگوی فلش باشد، در واقع فلش از این کتابخانه قدرت می گیرد:
      http://www.createjs.com/

      که می توانید اطلاعات بیشتر را در سایتش مطالعه کنید

      در مورد سوال دوم ، اگر هدف شما فقط برای وب هست ادوبی انیمیت همچان ابزار قدرتمندی برای شما هست و اکشن اسکریپت هنوز کاربردهای زیادی برای تولید اپلیکیشن های ایر برای موبایل ها و دسکتاپ دارد، کلاس ها و ابزارهایی برای تبدیل آماده شده که در واقع شما همچنان همان کد اکشن را می نویسید ولی نتیجه را به صورت جاوا اسکریپت دریافت می کنید

      در مورد سوال سوم، مبدل های مختلفی از همان ابتدای مطرح شدن HTML5 ایجاد شده یکی از آنها مربوطه به همین کتابخانه است که فلش استفاده می کند
      http://www.createjs.com/zoe
      و موارد مختلف دیگری هم هست اگر جستجو کنید ولی هنوز در حال توسعه هستند و شاید مواردی مشکل داشته باشند

      موفق و پیروز باشید

  17. تشکر فراوان از جواب کامل

    پس این طور که متوجه شدم شما همچنان اکشن رو پیشنهاد میکنید و بعدا برای تبدیل به HTML5 میشه از کانورتورهای آماده استفاده کرد .خصوصا اینکه من از روش OOP استفاده نمیکنم و این کار رو برای تبدیل آسانتر میکنه . درسته ؟

    • سلام و عرض ادب

      درسته؛ اکشن اسکریپت برای کارایی که دارد می تواند در موارد مختلف مورد استفاده قرار گیرد. ولی دانستن و کار با الگوی کتابخانه CreateJs برای خروجی مستقیم از فلش به صورت HTML5 دشواری زیادی ندارد با توجه به تسلط بر زبان انگلیسی به راحتی می توانید طبق رفرنس های موجود عملکرد های را یاد بگیرید.
      در کنار اکشن اسکریپت به نظر بنده حتما روی این الگو هم کار کنید

      موفق و پیروز باشید

  18. بسیار بسیار سپاسگذارم از راهنمایی شما استاد عزیز
    قطعا کار را با اکشن اسکریپت ادامه خواهم داد

  19. سلام و احترام

    نمیدونم جای سوال من اینجا هست یا نه . من یه پروتکتور بسیار بسیار قوی برای SWF میخواستم . secureSWF رو پیدا کردم ولی خیلی گرونه و ک ..ک اون هم پیدا نمیشه .
    http://www.kindi.com/buy-secureSWF.php

    لطفا یه پروتکتور خیلی قوی بهم معرفی کنید تا کد ها و گرافیک و انیمیشن و.. همه رو قفل کنه . طوری که شما استاد بزرگ هم نتونید بازش کنید.

    بسیار متشکرم

    • سلام و عرض ادب

      عملا هر چیزی کد شود قابل دیکدهست و حال شاید سخت تر بشود ولی غیر ممکن نیست

      در نمونه های موجود این مورد که در وب سایت های ایرانی نیز برای دانلود هست و قفل چند لایه دارد و قوی هست و هم برای گرافیک و هم کد هست
      SWF Protection
      دیگر موارد تمرکز روی ناخوانا کردن کد ها دارند با این روش که کاراکترها را جا به جا می کنند و شاید به نظر سخت باشد ولی در عمل هر کاراکتر یکتا قابل بازگشت به کاراکتر اصلی اش هست ، البته این موارد شکستن قفل و مشاهده کد را سخت می کنند و این سخت شدن تا حدی هست که اگر واقعا پروژه و کدهای شما ارزش خاصی داشته باشد کسی برای شکستن آنها وقت خواهد گذاشت در غیر این صورت در خیلی از موارد ساختن از نو یک مورد سریع تر از شکستن قفلش هست

      در کنار اینها شما می توانید با الگوهای bytearray قفل خودتان را ایجاد کنید که الگوی خاص خودتان و تعداد لایه های امنیتی مورد نیاز خودتان را داشته باشد
      ولی در عمل برای پروژه هایی که جنبه امنیتی ندارد خیلی هم نیاز نیست روی این مورد حساس شوید

      موفق و پیروز باشید

  20. ممنون از پاسختون

    SWF protection رو حتما تست خواهم کرد .گرچه فکر کنم دیکامپایلش رو جایی دیدم .

    بهرحال سپاس استاد

    • سلام و عرض ادب

      فکر نمی کنم دیکامپایلر این مورد جایی باشد اگر شما دیدید به بنده نیز معرفی کنید حتی بنده نسخه قابل فروشش را ندیده ام

      البته همان طور که عرض کردم هیچ قفلی وجود نخواهد داشت که کلیدی برای آن نباشد و حتما راهی هست ولی برخی الگوها دشوار هستند و این خودش باعث امنیت آنها می شود که فکر می کنم در همین حد نیز کافی هست

      موفق و پیروز باشید

  21. سلام، من یک فایل swf را دانلود کردم که تمام بخش های آن قفل شده است در حالی که در سایت اصلی به صورت آنلاین قفل نبودند.
    آدرس آنلاین:
    https://www.openpediatrics.org/assets/simulator/ventilator-simulator
    آدرس فایل swf:
    https://d3gdnn1yno1q3o.cloudfront.net/flash/OPENPediatricsVentilatorSimulation.swf

    چگونه میتوان آن را فعال کرد؟ آیا شما میتوانید این کار را انجام دهید؟
    منتظر پاسخ شما هستم با تشکر

    • سلام و عرض ادب

      این موارد نیاز به بررسی دارد ولی امکانش وجود دارد

      می بایست موارد مربوطه وابسته برای نمایش کامل بخش ها در نظر گرفته شود تا همه موارد طبق نمونه آنلاین فعال شود.

      در صورت نیاز می توانید از بخش سفارش یا ارتباط با ما یا اطلاعات موجود در کانال تگرام با بنده برای اطلاعات بیشتر در تماس باشید

      خوشحال می شود در خدمت دوستان مجموعه پزشکی زنجان باشم

      موفق و پیروز باشید

  22. درود مجدد بعد از تاخیر طولانی

    نمیدونم شاید منظور شما رو درست متوجه نشدم.اما لینک خریدswf protectionاینجاست:
    https://www.magichtml.com/order.html

    یادم میاد remover اون رو یه بار دیدم. لطفا سرچ کنید swf protection remover

    سپاس از شما

    • سلام و عرض ادب
      برنامه Protector که موجود هست برنامه ای که این قفل را بشکند نیست. اگر مورد را جستجو کنید نرم افزاری که با عبارت مربوطه مطرح شده شما در نتایج هست برای این هست که شما آن رمزی که در بخش Publish Setting برای ایمپورت در فلش هست را بردارید که آن بخش فقط بخشی از محتوای گرافیکی فلش را وارد برنامه فلش می کند و کاربردی نیست و برای نسخه های بسیار قدیمی که اصلا مساله دیکامپایل مطرح نبود کاربرد داشت.

      اگر جایی محصول مربوطه به شکستن قفل برنامه swf Protection دیدید حتما معرفی کنید بنده که در جستجوهایی که داشتم موردی پیدا نکردم

      البته لازم به ذکر هست که برنامه ای اینچنینی را در حال توسعه دارم و اگر وقت کنم آن را تکمیل و به عنوان یک برنامه ارائه خواهم کرد

      موفق و پیروز باشید

  23. مهدی کریم پور

    سلام
    خسته نباشید . میخاستم بدونم سایت زیر با چی ساخته شده و چطور میشه گرفت و آفلاین اونو توی سیدی زد؟

    http://pbskids.org/martha/stories/truestories/measureup_story.html

    تشکر

    • سلام و عرض ادب

      این سایت با الگوی HTML5 اجرا شده است و می بایست تمامی فایل هایی که لود می کند که تعداد زیادی هست را طبق درخواست هایی که دارد بررسی کرده و در پوشه های متناظر سرور در پوشه ای قرار دهید و سپس فایل های جاوا اسکریپت را نیز طبق همین الگو. و در نهایت بازی در مرورگر روی سیستم اجرا خواهد شد. اگر در کدهای جاوا اسکریپت محدودیت نمایش در دامین اعمال کرده باشند باید آن بخش کد را حذف کنید و اگر کدها را قفل کرده باشند در برخی فایل های جاوا اسکریپت باید قفل ها را باز کنید و ویرایش لازم را انجام . با توجه به زمان زیادی که این موارد می گیرد به صورت دقیق نتوانستم بررسی کنم مورد قفل بودن یا نبودن را ولی در کد این راهکار تبدیل این مورد به حالتی هست که روی سی دی امکان اجرا بدون نیاز به اینترنت را داشته باشد.

      موفق و پیروز باشید

ارسال جواب

آدرس رایانامه شما منتشر نخواهد شد.فیلد های اجباری علامت گزاری شده اند *

*

رفتن به بالای صفحه